Veel gestelde vragen


Wij hebben onze webshop zo ingericht dat wij het bestelgemak en de service kunnen bieden die u van ons gewend bent. Belangrijk om te weten is dat u bij de
eerste keer inloggen in de nieuwe omgeving met uw bestaande gegevens eenmalig een nieuw wachtwoord dient aan te maken. Uw e-mailadres blijft ongewijzigd.

Heeft u nog geen account?
Dan kunt u een account aanvragen via de button ‘Account aanvragen’ of in ‘Account’ kiezen voor registreren. Het enige dat u nodig heeft is een PostNL klantnummer

Heeft u nog geen PostNL klantnummer dan kunt u deze aanvragen via; Klantnummer aanvragen


Bestellen


Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gelukt?

Uw bestelling wordt automatisch geregistreerd nadat u op de knop ’Afrekenen’ in de kassa heeft
gedrukt. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Wanneer
u de orderbevestiging niet heeft ontvangen check dan eerst uw spam en/of ongewenste item box.

Heeft u deze alsnog niet ontvangen kunt u de order ook terugvinden in uw persoonlijke account.

Wij hanteren een minimale orderwaarde van € 50,00

Verzendkosten

Voor bestellingen onder € 150,00 (exclusief btw) brengen wij € 7,95 (exclusief btw) in rekening.
Voor bestellingen vanaf € 150,00 (exclusief btw) rekenen wij geen verzendkosten.

Betalen


Hoe kan ik betalen?


Er is één manier van betalen bij PostNL Verpakkingen. Uw bestelling wordt automatisch toegevoegd
aan uw PostNL factuur. Hierbij gelden dezelfde betalingsvoorwaarden als voor uw verzendingen.


Bezorgen


Kan ik mijn bestelling volgen?


Zodra wij uw bestelling hebben klaargezet ontvangt u een e-mail met een Track & Trace-link
waarmee u uw zending kunt volgen.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, vandaag verzonden.
(mits voorraad toereikend)

Account


Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?


Uw factuuradres en e-mailadres zijn gekoppeld aan uw klantgegevens bij PostNL. Wilt u deze gegevens
wijzigen? Geef dit dan door aan uw Sales accountmanager of Sales contactpersoon.

U kunt wel zelf een ander afleveradres toevoegen/aanmaken bij het afrekenen.


Favorieten


Hoe maak ik een favorietenlijst aan?


Zie link voor toelichting: favorieten