Werking 

 

Hoe maak je een account aan? 

 

Je kan een account aanvragen via de button of in de rechterbovenhoek bij ‘Account’ kiezen voor registreren. Het enige dat je nodig hebt, is een PostNL klantnummer. Nadien worden je gegevens gecontroleerd en goedgekeurd door onze klantenservice. Vanaf dan kan je een order plaatsen. Door gebruik te maken van hetzelfde PostNL-klantnummer krijg je straks 1 factuur met zowel je aangekochte verpakkingen als met je verzendingen. 
 

Heb je nog geen PostNL klantnummer dan kan je deze aanvragen via packaging@postnl.beOnze klantenservice neemt dan met jou contact op om alle gegevens op te vragen. Je hoeft dus niet met PostNL te verzenden om verpakkingen aan te kopen. 

 

Opgelet! Als particulier kan je geen bestelling plaatsen.

 

Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen? 

 

Je factuuradres en e-mailadres zijn gekoppeld aan je klantgegevens bij PostNL. Deze gegevens kan je zelf wijzigen in je account. Bij het afrekenen kan je wel steeds een ander bezorgadres toevoegen/aanmaken.