Account & Werking

Hoe maak je een verpakkingsaccount aan?

 

Je kan een account aanvragen in de rechterbovenhoek op de homepage onder ‘Account' en dan 'Account aanvragen' .

Het enige dat je nodig hebt, is een PostNL klantnummer. Nadien worden je gegevens gecontroleerd en goedgekeurd door onze klantenservice. Vanaf dan kan je een order plaatsen. Door gebruik te maken van hetzelfde PostNL-klantnummer krijg je straks 1 factuur met zowel je aangekochte verpakkingen als met je verzendingen.

 

Heb je nog geen PostNL klantnummer dan kan je deze aanvragen via packaging@postnl.be. Onze klantenservice neemt dan met jou contact op om alle gegevens op te vragen.

 

Je hoeft dus niet met PostNL te verzenden om verpakkingen aan te kopen!

 

 

Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Je factuuradres en e-mailadres zijn gekoppeld aan je klantgegevens bij PostNL. Deze gegevens kan je zelf wijzigen in je account. Bij het afrekenen kan je wel steeds een ander bezorgadres toevoegen/aanmaken.